Irritante Rabobank-reclame

Normaal gesproken gebruik ik dit blog liever niet om te klagen, maar nu ik al vier ochtenden op rij word lastig gevallen met die verschrikkelijke Rabobank-reclame, doe ik het toch even.

‘Goed nieuws voor mensen die in de rij in de supermarkt nog even hun saldo willen checken!’
– ‘Je hebt een druk leven en je geldzaken schieten er dan wel eens bij in.’

Wat een ontzettend domme gevolgtrekking: alsof druk zijn automatisch je geldzaken op een lager pitje zet. Dat zou misschien voor sommige mensen zo zijn, maar ik denk dat de mensen die willen weten of ze hun boodschappen nog kunnen betalen, hun geldzaken toch wel enigszins in de gaten houden.

Maar als ik dit schrijf, heb ik toch het gevoel dat je ‘m gehoord moet hebben om ‘m net zo irritant te vinden. Dus: heb jij ‘m al gehoord? En ben ik wat overgevoelig, of is hij gewoon echt heel irritant?

Volg LekkerLevenMetMinder nu ook op Pinterest, Facebook en Instagram!

Deze post kan affiliate-links bevatten. Dit betekent dat ik een commissie krijg als je iets via deze links koopt. Uiteraard kost dit jou niets extra's (soms is het zelfs voordeliger!) en kun je erop rekenen dat ik alleen links opneem van websites of producten waar ik zelf 100% achter sta. Gebruik je deze links voor je overstap, aanmelding of aankoop? Dank je! Je helpt mij dan weer om nóg meer mooie content te kunnen maken!

Ontdek waar jij geld laat liggen


Adine @ LekkerLevenMetMinder

Nadat ik in 2010 'wakker' werd met een hypotheek van ruim 400.000 euro, tegen 6% rente, gooide ik het roer om. Ik loste in razend tempo zo'n 70.000 euro af, minimaliseerde stevig én ging bewust kleiner wonen. Op Lekker Leven Met Minder deel ik mijn verhaal en schrijf ik over consuminderen, hypotheken, aflossen, sparen, besparen en zuinig leven, maar ook over financiële vrijheid, rust en mijn zoektocht naar een rijk en tevreden leven.

6 Comments
  1. Ik vind hem ook super irritant, maar het schijnt voor te komen. Ik maak het wel eens mee, dat mensen pinnen en dat er niet genoeg saldo is.

    Ik begrijp dat niet. Hoe druk ik ook ben, ik weet precies wat er op de rekening staat.

    Liefs Frederique

  2. IK heb de reclame nog niet gehoord. Maar kan me die irritatie wel voorstellen. Ik had dat laatst met een reclame advertentie over korter douchen voor minder armoede in de derde wereld. Ik heb die stichting gemaild en netjes antwoord gekregen. Groeten Izerina

  3. Ik erger me er ook enorm aan, wat een stomme instelling zeg en dat wordt dan nog wel door een BANK als reclame gebruikt!!!
    gr: Zonnigenzuinig ;o)

  4. Dit is echt MEGA onzin!!!
    Iedereen maakt toch reclame!!!!
    En ik vindt de reclame van de rabo helemaal niet irritant!!
    Jeetje mina!! Zeik niet zo!!!!!

  5. Heel erg debiel deze reclame je hebt gelijk, en dan dat stemmetje van degene die betalen moet! “Sorry man ik ben m’n portemonnaie vergeten” welke echte vent heeft nu zo’n Mickey Mouse portemoneetje, en aardbeien stemmetje dat iedere vorm van mannelijkheid ontbeerdt?
    Dat is de verpersoonlijking van de Nederlandse man. Karig, burgerlijk, en laf! Het soort dat de hele dag boven de snelweg in een kantoortuin zit te snorren.
    Daar win je nooit een oorlog mee dat soort types. Daar is m’n zusje een seal team six menner bij. M’n zusje
    In iedergeval werkt reclame wel, zowel positief als negatief, lekker kankeren is het lekkerste dat er is.
    Die reclamemakers weten dat ook. Alles om te irriteren?

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.